Szkolenia polecane | |
Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANYAVENHANSEN Sp. z o.o.Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) ![]() -50zł |
Komunikacja z elementami NLPATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Komunikacja z elementami NLP. Uświadomienie sobie znaczenia komunikacji. Zwiększenie umiejętności wywierania wpływu – techniki lingwistyczne. Nauczenie się szybkiego budowania relacji. Nauczenie się świadomego zarządzania komunikacją. Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-29 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
990.00890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -100zł |
Trening kreatywnościATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Trening kreatywności. Poznanie zasad ułatwiających kreatywne rozwiązywanie zadań i metod twórczego rozwiązywania problemów Uświadomienie sobie własnych barier w kreatywnym myśleniu Doskonalenie zdolności kreatywnych (m. in. skojarzenia, indukcja) Najbliższy termin: 2025-05-30 - 2025-05-30 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
990.00890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -100zł |
Profesjonalna obsługa trudnego klientaATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Profesjonalna obsługa trudnego klienta. Poznanie najczęstszych błędów popełnianych podczas obsługi klienta. Nauczenie się skutecznego bronienia przed zagrywkami stosowanymi przez klientów. Poznanie metod minimalizowania stresu.Budowanie relacji. Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: Katowice, Śląskie |
1990.001790.00 zł 2201.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -200zł |
Telefoniczne umawianie spotkań handlowychATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Telefoniczne umawianie spotkań handlowych.Zwiększenie ilości umawianych spotkań handlowych Zbudowanie pewności siebie, nauka radzenia sobie z odmową Poznanie kilkunastu metod omijania strażnika Nauczenie się skutecznego pokonywania obiekcji. Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: Katowice, Śląskie |
1990.001790.00 zł 2201.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -200zł |
Skuteczna sprzedaż z elementami NLPATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Skuteczna sprzedaż z elementami NLP. Nabycie umiejętności szybkiego budowania relacji z klientem Poznanie technik obrony ceny Nabycie umiejętności badania potrzeb tak, by wzbudzić pragnienie zakupu Poznanie zasad posługiwania się językiem korzyści Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
1490.001290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -200zł |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2025-07-03 - 2025-07-03 Lokacja: Katowice, Śląskie |
490.00245.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Najbliższy termin: 2025-05-13 - 2025-05-13 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Budowanie zespołu i komunikacja w grupieAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na stronę internetową!Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z tworzeniem i rozwijaniem efektywnych grup, a także ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych w grupie. (...) Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-05-14 - 2025-05-14 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenia zarządzanie zespołem K
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.